Ananas e-commerce je svečano otvorio prvi specijalizovani e-fillment centar nedaleko od Beograda, koji se prostire na velikoj površini od 10.000 kvadratnih metara.
Skladište Ananas prilagođeno je visokim, međunarodnim standardima sa savremenim tehničkim rješenjima koja omogućuju učinkovito i sigurno skladištenje robe. Prostire se na četiri etaže, a od ostalih skladišta razlikuje se po sustavu "Pick Tower" (skladištenje na više etaža) i transportnoj traci dugoj 700 metara, koja omogućava transport robe na bilo koje mjesto u skladištu.
"Od samog osnutka ne skrivamo visoke poslovne ambicije. Otvaranjem prvog e-fillment centra ove vrste u Srbiji i najmodernijeg u ovom dijelu Europe, potvrđujemo spremnost da Ananas podignemo na još višu razinu i nastavimo dalje s vrtoglavim rastom u svim segmentima našeg poslovnog ekosustava.“ izjavio je Marko Carević (na slici), direktor Ananas e-commercea.
Ovaj skladišni sustav povećava produktivnost do 40 posto i značajno smanjuje vrijeme pripreme narudžbi. Ananas e-fillment centar razlikuje se od ostalih po posebnom principu skladištenja robe iste vrste na različitim mjestima, posebno dizajniranim pakirnim mjestima i pet izlaza kurirskih službi, što ubrzava proces naručivanja robe.
Ananas je za potrebe e-uslužnog centra u potpunosti razvio programsko rješenje koje optimizira i upravlja svakodnevnim poslovanjem u skladištu kao što su: praćenje zaliha, upravljanje primitkom i izdavanjem robe, optimizacija skladišnog prostora i koordinacija zaposlenika. Osim toga, skladište je u potpunosti povezano s platformom ananas.rs i punim kapacitetom može uskladištiti do 65.000 pošiljaka dnevno. Važno je naglasiti da je cijeli rad ekološki održiv. Zahvaljujući svemu tome, Ananas već sljedeći dan od trenutka predaje narudžbe počinje isporučivati 97 posto narudžbi iz svog centra za e-ispunjenje krajnjem kupcu.
"Promjene na globalnom i domaćem tržištu zahtijevaju veću agilnost kompanija, ali i posvećenost potrebama potrošača. Povećanje produktivnosti i učinkovitosti procesa te usvajanje svjetskih standarda u području e-poslovanja iu uvjetima jake globalne konkurencije preduvjeti su za uspjeh na tržištu“, rekao je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i međunarodno poslovanje Privredne komore Srbije, ističući važnost ovakve inicijative za razvoj ekosustava e-trgovine u Srbiji.
Otvaranje najmodernijeg e-uslužnog centra u ovom dijelu Europe jedno je od najvažnijih postignuća tvrtke Ananas. U prodajnom centru ananas.rs i online postoji već više od pola miliona proizvoda. Više od tisuću trgovaca prodaje svoje proizvode putem Ananasa, čak trećina ih trenutno koristi usluge e-uslužnog centra.
Ananas posluje na tržištima Srbije i Sjeverne Makedonije, a u trećem kvartalu planiraju širenje na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine, čime će Ananas ojačati vodeću poziciju na regionalnom tržištu e-poslovanja. U ovim zemljama nedavno su osnovane firme-kćerke Ananas e-commerce d.o.o. Beograd
Foto: Ananas