KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Vegeta doživljava pravu renesansu

Vegetin poslovni program Kulinarstvo u prvih je šest mjeseci ostvario 62 miliona eura prihoda od prodaje, što je 22 posto više nego u prvome polugodištu lani

Vegeta doživljava pravu renesansu

Vegeta je Podravkino sipko zlato, a ove godine doživljava pravu renesansu koja se ogleda u iznadprosječnom rastu prodaje.

Vegetin poslovni program Kulinarstvo u prvih je šest mjeseci ostvario 62 milijuna eura prihoda od prodaje, što je čak 22 posto više nego u prvome polugodištu lani. Nikad u novijoj povijesti nije ostvaren toliki rast.

“Poslovni program Kulinarstvo ostvario je za 11 milijuna eura, odnosno 21,6 posto više prihode nego u prvih šest mjeseci prošle godine. Rast prihoda je ostvaren ponajviše na tržištima Njemačke, SAD-a, Poljske i Hrvatske.

Pritom je u rastu prihoda sadržan efekt provedenog restrukturiranja tržišta Poljske i Njemačke gdje su ostvareni veći prihodi uz rast profitabilnosti“, tumače u koprivničkoj kompaniji.
Danas čak 16,3 posto ukupnih prihoda cijele Podravka grupe ostvaruje poslovni program Kulinarstvo, odnosno Vegeta. To znači da svaki šesti euro Podravkine prodaje dolazi od Vegete, univerzalnog začina jelima koji proživljava novu mladost.

Što se to dogodilo s Vegetom ove godine, kad ostvaruje nevjerojatan dvoznamenkasti rast, pitali smo nedavno i predsjednicu uprave Podravke Martinu Dalić.
“Vegeta je ostala Vegeta, ali smo promijenili način na koji ju prodajemo i nudimo potrošačima. Prošla godina bila je u najvećoj mjeri posvećena promjenama načina na koji nastupamo na tržištima srednje Europe, Njemačke, Austrije i općenito zapadne Europe.

Kadrovski smo se tamo ojačali i odradili jako težak posao vezan uz promjene odnosa s postojećim kupcima, ali i širenje broja kupaca. Rezultat svega je rast prodaje. Riječ je o količinskom i financijskom rastu, taj odnos je prilično ravnomjerno raspoređen”, istaknula je Martina Dalić.
Lani je Vegetin poslovni program u Podravka grupi ostvario ukupnu prodaju od 105,5 milijuna eura. Troškovi su istodobno iznosili 69,9 milijuna eura, a amortizacija oko 2 milijuna eura. Samo Vegeta je, tako, prošle godine kompaniji donijela dobit od čak 33,5 milijuna eura.

Dobit na Juhama, nakon odbijanja svih troškova i amortizacije, lani je iznosila 12,9 milijuna eura, Dječja hrana i žitarice donijeli su 10 milijuna, a Lino lada i slastice 3,9 milijuna eura. Valja ipak navesti kako se iz dobiti svih kategorija na koncu izdvaja novac za središnje administrativne troškove tvrtke.
Trećina prihoda od prodaje Vegete, prema tim brojkama, je čista zarada. Ako se pretpostavi da će Vegeta cijele ove godine ostvariti prodaju u iznosu 120 milijuna eura, lako je izračunati kako će samo na tom programu profit iznositi 40-ak milijuna eura,izvještava Danica.hr.

Foto:Maerina Dalić Podravka

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.