Studenac, maloprodajni lanac s najrasprostranjenijom mrežom trgovina u Hrvatskoj, nastavlja ulagati u svoju logističku i distributivnu mrežu potpisivanjem ugovora za izgradnju novog logističko-distributivnog centra u Dugopolju. Novi centar prostirat će se na 23 hiljade kvadratnih metara, a njegovo otvaranje planirano je za prvu polovinu 2026. godine. Bit će smješten unutar kompleksa VGP Park Split koji razvija kompanija VGP, paneuropski investitor i upravitelj visokokvalitetnim logističkim i industrijskim nekretninama.
"Gradnjom još jednog modernog distribucijskog centra nastavljamo podizati naše logističke procese na najvišu razinu izvrsnosti. Optimizacija, održivost i tehnološki napredak ključni su elementi naše strategije razvoja opskrbnog lanca, a ovaj projekt predstavlja još jedan značajan korak u njegovom jačanju. Najnovijim ulaganjima u transformaciju lanca opskrbe nastavljamo podržavati rast kompanije i širenje naše maloprodajne mreže u Hrvatskoj, koja danas broji više od 1.400 trgovina", izjavio je Dragan Baškarad, član Uprave za operacije Studenca.
Novi logističko-distributivni centar u Dugopolju donijet će brojne prednosti u odnosu na postojeći objekt, uključujući veću ukupnu površinu, centralizirane procese, optimizirani raspored, veći broj utovarno-istovarnih rampi te modernu opremu poput sustava regala visine 11,5 metara. Posebna pažnja posvećena je održivosti, pa će centar imati solarnu elektranu koja će smanjiti ugljični otisak i povećati energetsku učinkovitost s ciljem postizanja BREEM Excellent certifikata i usklađenosti s EU taksonomijom.
Na lokaciji ukupne površine od 187.000 kvdratnih metara, VGP će razviti 74.000 četvornih metara logističkih i industrijskih prostora.
Studenac i ovaj projekt realizira u suradnji s konsultantskom tvrtkom Graphene Partners.
Uz ovaj projekt, usporedno se dovršava i gradnja logističko-distributivnog centra u Velikoj Gorici, površine 36.000 čkvadratnih metara. Otvaranjem dvaju novih objekata u razdoblju kraćem od godinu dana, Studenac će dodatno osnaživati svoje logističke kapacitete i unapređivati dostupnost proizvoda svojim kupcima.
Foto: VGP