KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Violeta predstavlja novi dizajn pakiranja toaletnog papira

Novi dizajn zadržava ključne karakteristike po kojima su ovaj brend i proizvodi prepoznatljivi, a istovremeno unosi svježinu i modernost

Violeta predstavlja novi dizajn pakiranja toaletnog papira

Tvrtka Violeta u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey predstavila je redizajn ambalaže toaletnog papira.
Vizualni iskorak temelji se na postojećem identitetu brenda i izgledu pakiranja, te sistematizaciji informacija i pojednostavljenju elemenata koji u kombinaciji donose moderniji i skladniji izgled, pojašnjavaju iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Novi dizajn zadržava ključne karakteristike po kojima su ovaj brend i proizvodi prepoznatljivi, a istovremeno unosi svježinu i modernost.

Cilj ovakvog pristupa, kako navode iz agencije, bio je osigurati da toaletni papir Violeta ostane vjeran svom brendu, a da privuče dodatnu pozornost kupaca na policama trgovina dominantnom ljubičastom bojom brenda.

Violetin slučaj potvrđuje pravilo da veliki "mainstream" brendovi, poznati na tržištu i već uspješno posluju, ažuriraju izgled svojih proizvoda, ali pažljivo održavaju svoj ustaljeni vizualni identitet, kažu u agenciji.

Foto: Bruketa&Žinić&Grey

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.