Tvrtka Violeta u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey predstavila je redizajn ambalaže toaletnog papira.
Vizualni iskorak temelji se na postojećem identitetu brenda i izgledu pakiranja, te sistematizaciji informacija i pojednostavljenju elemenata koji u kombinaciji donose moderniji i skladniji izgled, pojašnjavaju iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Novi dizajn zadržava ključne karakteristike po kojima su ovaj brend i proizvodi prepoznatljivi, a istovremeno unosi svježinu i modernost.
Cilj ovakvog pristupa, kako navode iz agencije, bio je osigurati da toaletni papir Violeta ostane vjeran svom brendu, a da privuče dodatnu pozornost kupaca na policama trgovina dominantnom ljubičastom bojom brenda.
Violetin slučaj potvrđuje pravilo da veliki "mainstream" brendovi, poznati na tržištu i već uspješno posluju, ažuriraju izgled svojih proizvoda, ali pažljivo održavaju svoj ustaljeni vizualni identitet, kažu u agenciji.
Foto: Bruketa&Žinić&Grey