Hrvatska Podravka usvojila je novu petogodišnju korporativnu strategiju koja uključuje 236 miliona ulaganja u poljoprivredne i farmaceutske jedinice do 2030. godine, objavila je tvrtka u ponedjeljak.
Nova strategija, istaknuto je, obuhvaća sva tri segmenta poslovanja – Prehranu, Poljoprivredu i Farmaceutiku – s ciljem nastavka profitabilnog rasta, jačanja tržišnih pozicija i stvaranja dodatne vrijednosti za sve dionike, uključujući potrošače, zaposlenike, dioničare i zajednicu.
"Strategija je usmjerena na rast temeljen na produktivnosti, inovacijama, održivosti i ulaganjima u suvremene tehnologije, uz snažan fokus na međunarodno širenje i konkurentnost", poručuju iz Podravke.
U segmentu Prehrane, planira se dodatno jačati prisutnost i širenje brendova Vegeta, Lino, Lino Lada, Podravka, O'Plant i Zik Zak na razvijenim tržištima poput Njemačke, Austrije, Švicarske, SAD-a i Australije, istodobno nastavljajući čuvati snažne pozicije u Hrvatskoj i regiji. Ključni je strateški prioritet pozicioniranje Vegete kao globalnog brenda kroz daljnju internacionalizaciju.
Podravka Agri, kao novointegrirani segment poslovanja, u središtu je kompanijinih ambicioznih planova modernizacije i održivosti, pa su tako do 2030. planirana ulaganja od gotovo 200 miliona eura u tehnološki razvoj, energetsku učinkovitost, nove farme i širenje sistema navodnjavanja.
Kao cilj apostrofirano je povećanje površine pod navodnjavanjem s osam na 21 posto i maksimiziranje prinosa u ratarstvu i povrtlarstvu.
U stočarstvu, najvećem segmentu Agri poslovanja, planira se izgradnja četiriju novih svinjogojskih farmi i povećanje proizvodnje tovljenika za 20 posto godišnje, dok se u govedarstvu planira rast proizvodnje tovne junadi za 25 posto, a modernizacija farmi uključivat će i robotizaciju te biosigurnosne mjere.
Podravka Agri, navodi se u objavi, planira značajno povećati korištenje obnovljivih izvora energije i vlastite organske materije.
Kada je riječ o farmaceutskoj tvrtki Belupo, u grupaciji je do 2030. vide kao vodećeg europskog stručnjaka za dermatologiju te snažnog regionalnog igrača u području bezreceptnih proizvoda, kardiologije, psihijatrije i neurologije. Ključna tržišta rasta tržišta su srednje i jugoistočne Europe, uz iskorak na zapadna tržišna kroz dermatologiju i saradnju s partnerima, a strategija uključuje investicije vrijedne 36 miliona eura koje će omogućiti povećanje proizvodnih i logističkih kapaciteta te unapređenje efikasnosti poslovanja. Sastavni dio planiranih investicija, istaknuto je, jest i ulaganje u Centar izvrsnosti za dermatologiju.
Foto: Podravka