Međunarodna zračna luka Sarajevo otvorila je obnovljenu bescarinsku trgovinu s prolazom s dugogodišnjim maloprodajnim partnerom Gebr. Heinemannom.
Maloprodajni prostor površine 569 kvadratnih metara, smješten na zračnoj strani na prvom katu terminala, redizajniran je kako bi se poboljšalo iskustvo kupovine za putnike s proširenom ponudom proizvoda i poboljšanim rasporedom.
Trgovina je razvijena u syradnji s europskim arhitektonskim studijem specijaliziranim za dizajn bescarinske trgovine. Format obilaska vodi putnike kroz ključne zone, maksimizirajući izloženost cjelokupnom asortimanu proizvoda i potičući angažman tokom cijelog putovanja do ulaza.
Predstavlja širi portfelj robnih marki u više kategorija, uključujući duhan, vina i žestoka pića, parfeme i kozmetiku, kožnu galanteriju, igračke, slastice i suvenire.
Ključni naglasak je nišni dio mirisa, koji predstavlja vodeće kuće, uključujući Xerjoff, Parfums de Marly, Kilian i Ajmal..
U modnim dodacima, kupci mogu pronaći kolekcije Coccinelle, Liu Jo, Guess i Wouf, dok je asortiman sunčanih naočala proširen kako bi uključio vodeća luksuzna imena poput Prade, Guccija, Armanija, Yves Saint Laurenta, Versacea, Toma Forda, Michaela Korsa i Maui Jima.
Među novopridošlicama u parfemima i kozmetici su Wella, Ecooking, Gisada, Initio, Salt, Kubik, WWF i Patchology.
Lokalna kultura dobiva snažnu vidljivost kroz poseban kutak bosanskih proizvoda, koji predstavlja odabrani izbor robe koja ističe obrtništvo i baštinu Bosne i Hercegovine. Ova inicijativa podržava lokalne proizvođače, a istovremeno putnicima nudi dublju vezu s regijom.