KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Alma Ras: Za tri godine investirali 15 miliona KM

Unatoč izazovima kao što su inflacija i globalna nestabilnost, Alma Ras je održala nivo svojih prihoda kao prethodne godine

Alma Ras: Za tri godine investirali 15 miliona KM

Unatoč izazovima kao što su inflacija i globalna nestabilnost, Alma Ras je održala nivo svojih prihoda kao prethodne godine.  Kompanija je snažno iskazala posvećenost stalnom unapređenju poslovanja i kroz značajna ulaganja u nove mašine, opremu i ambijent za uposlenike. Ova ulaganja u posljedne tri godine su iznosila više od 15 miliona, a samo investicije u edukacije u posljednoj godini iznosile su 178.600 KM.

Ovo je, između ostalog, rečeno na pres-konferenciji  kompanije u Visokom na kojoj su predstavljeni  rezultati poslovanja u 2023. godini.

- Proširili smo poslovanje s dugogodišnjim B2B kupcima za koje sada razvijamo nove artikle, koristeći inovativne materijale koji nadmašuju očekivanja konzumenata. Naše strategije su usklađene s dinamičnim izazovima industrije, a naše iskustvo i znanje obezbijedilo nam je uspješno pozicioniranje brenda i na ciljanim stranim tržištima. Uspješni finansijski pokazatelji rezultat su unapređenja na svim nivoima poslovanja, istakao je Rasim Memagić, predsjednik Uprave kompanije.

Učešće vlastitih Alma Ras brendova u ukupnoj prodaji kompanije svake godine raste, a ove godine ono  iznosi 21,1 posto. Impresivni rast zabilježila je online prodaja i to za 58 posto u odnosu na prethodnu godinu.

- Svi ovi rezultati potvrda su visokih standarda i kvalitete kao temelja koje je Alma Ras postavila i koje nadograđuje kontinuirano, što kupci prepoznaju i nagrađuju kupovinama, istakao je Asmir Numanović, direktor prodaje i član Uprave kompanije Alma Ras.

Ove godine širili su mrežu svojih poslovnica u Sloveniji, Crnoj Gori, a posebno izdvajaju renovirani outlet u Olovu u skladu sa svjetskim standardima, koji je preinačen u Factory store.

Alma Ras postigla je značajan uspjeh u osiguravanju rasta plata od 10 posto. Kompanija prati svoje strateške ciljeve razvijanjem ljudskih resursa, novih odjela, te jačanjem postojećih.

Alma Ras je ponosni nosilac titule brend lidera na bh. tržištu, a potvrdu su dobili i ove godine kroz istraživanje Valicon, renomirane agencije za marketing i istraživanje. Kvalitet im je imperativna vrijednost, a svaki proizvod zadovoljava visoke standarde udobnosti i estetskih zahtjeva. Koliko su sigurni u sve što navode pokrenuli su kampanju na slovenačkom tržištu, gdje kupcima omogućavaju povrat pidžame ukoliko navedeni parametri ne udovolje njihovim zahtjevima.

- Mi spajamo iskrenu emociju i iskustvo koje se dugo pamti. Zato želimo da svaki dodir sa našom kompanijom bude dodir koji volite, rekla je Nermina Kadrić, marketing menadžerica.

Govoreći o društveno odgovornom poslovanju i ulaganju u zajednicu Kadrićeva je izdvojila podršku mladom karatisti Anesu Bostandžiću, sinu Alme Bostandžić, uposlenice ove kompanije, zatim potoporu NK Stupčanica, te podršku eko projektima treću godinu zaredom. U okviru projekta pametno upravljanje otpadom materijala, ostvarili su saradnju sa zanatskim obrtom Mak, koji njeguje ljubav prema ručnoj izradi.

Kao potvrda kvaliteta na kojoj ova kompanija gradi svoj identitet već 25 godina tu su mnogobrojni certifikati, a ove godine izvršena je i recertifikacija GOTS certifikata koji reflektuje opredjeljenost održivom poslovanju.

Alma Ras u 2024. godini planira zadržati lidersku poziciju, te i dalje težiti izvrsnosti. Svoj uspjeh vidi u dualnom obrazovanju, ESG strategiji, ulaganju u ljudske resurse, te efikasnom korištenju materijalnih potencijala.

 

Štampa
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.