KOMPANIJE I TRŽIŠTA

United Grupa dovršila akviziciju Bulsatcoma

Akvizicija je dio dugoročne strategije United Grupe za širenje i jačanje tržišne prisutnosti u regiji

United Grupa dovršila akviziciju Bulsatcoma

United Grupa, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Evropi, uspješno je dovršila akviziciju bugarske satelitske televizije i providera širokopojasnog interneta Bulsatcom.

Akvizicija je dio dugoročne strategije United Grupe za širenje i jačanje tržišne prisutnosti u regiji i poticanje inovacija za digitalno, povezano društvo.

Victoriya Boklag, CEO United Grupe: - Veoma smo sretni zbog završetka akvizicije Bulsatcoma. Ovaj korak omogućit će nam poticanje daljnjeg rasta na ovom važnom tržištu i omogućiti ubrzanje inovacija u regiji. Ova akvizicija nadopunjuje naš portfolio i donosi jasne prednosti postojećim i budućim klijentima u Bugarskoj.

Nikolay Andreev, CEO Vivacoma i Bulsatcoma: - Uspješan završetak akvizicije Bulsatcoma dobra je vijest za potrošače na vrlo fragmentiranom tržištu kao što je to slučaj u Bugarskoj. Sada ćemo biti u mogućnosti da značajno unaprijedimo kvalitet TV usluge za korisnike Bulsatcoma. To za njih znači više HD kanala i pristup do više od 30.000 naslova u Video klubu EON-a, vodeće TV platforme u jugoistočnoj Evropi. Također, značajno će povećati kvalitet njihove internetske usluge u smislu brzine preuzimanja i slanja podataka.
United Grupa je ušla na bugarsko tržište 2020. godine, akvizicijom Vivacoma. Od tada je poduzela nekoliko značajnih koraka kako bi ojačala svoju prisutnost i potaknula inovacije na ovom tržištu. Među postignućima United Grupe su razvoj najveće 5G mreže u zemlji i pokretanje prve 10GIGA optičke mreže. United Grupa je, također, bugarskim potrošačima omogućila prve 5G neograničene tarifne planove i pristup nagrađivanoj EON TV platformi,  saopćeno je iz United Grupe.

Indikator.ba podsjeća da je Bugarska  komisija za zaštitu tržišnog natjecanja (CPC) nedavno odobrila  akviziciju Bulsatcoma, nakon što su konkurenti Yettel Bugarska i A1 Bugarska imali primjedbe smatrajući da će nakon akvizicije Vivacom steći i tržišni udio iznad 50 posto pretplatnika na tržištu TV usluga.

Ukupno tržište pretplate na TV usluge u Bugarskoj bilo je oko 2,5 miliona, a ne dva miliona, kako je navedeno u posljednjem izvještaju regulatora tržišnog natjecanja.

Koristeći ovu brojku kao osnovnu vrijednost, zajednički tržišni udio Vivacoma i Bulsatcoma je manji od 50 posto, naveo je regulator.

Foto: United Grupa
 

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.