KOMPANIJE I TRŽIŠTA

UniCredit Bank Banja Luka na četvrtoj DDays konferenciji

Edukacija klijenata i zaposlenih ključna za uspjeh digitalizacije i prelazak na „cashless“ ekonomiju u budućnosti

UniCredit Bank Banja Luka na četvrtoj DDays konferenciji

Predstavnici UniCredit banke Banja Luka, učestvovali su na četvrtoj DDays konferenciji pod nazivom “Aktuelne promjene u poslovanju finansijskog sektora – zelenije, digitalnije, odgovornije!” kao partneri, sponzori i učesnici panela.

Učešćem u panelu “Baby boomeri se ne predaju - izazovi digitalizacije bankarskog sektora" Banka je pružila podršku dijalogu ključnih aktera, regulatora, stručnjaka, predstavnika finansijskog sektora i banaka na temu izazova digitalizacije bankarskog sektora.

UniCredit Bank Banja Luka, kao dio UniCredit Grupe, ima viziju da postane istinski digitalna banka, stoga su podaci i informacije, kao i prepoznavanje trenutnih i budućih potreba, ali i navika klijenata, bez obzira kojoj generaciji pripadaju, od ključnog značaja za uspjeh digitalizacije. Banka koristi podatke i tehnologiju da bolje razumije tržište i sve učesnike na tržištu koji posluju sa bankom, kao i širu društvenu zajednicu, ali i da podrži lični i profesionalni razvoj svojih zaposlenih.

Željko Kišić, član Uprave Banke nadležan za Maloprodaju i korporativno bankarstvo, panelista na DDays konferenciji istakao je:

Budućnost bankarstva je izvjesno digitalna i u njoj ćemo praktično živjeti digitalno u svakom aspektu ljudskog djelovanja. Vjerujem da će bankarske usluge i digitalne tehnologije biti jedno, uzročno povezane i neraskidive, što znači da se vjerovatno nijedna usluga neće moći zamisliti, niti realizovati bez jedne ili više vrsta tehnologija. Trend prelaska na „cashless” ekonomiju dolazi i kod nas, a podrazumijeva upotrebu kartica ili pametnih uređaja kao primarno sredstvo plaćanja u odnosu na papirni i kovani novac. Efikasnost i brzina uvođenja novih tehnologija i „cashless” sistema plaćanja u velikoj mjeri zavisi od nivo znanja i povjerenja klijenata u digitalne usluge, stoga je edukacija klijenata, ali i zaposlenih u bankarskom sektoru o ovim temam zaista ključna za uspjeh digitalizacije.”

UniCredit Banka Banja Luka veliku pažnju posvećuje edukaciji klijenata i zaposlenih te nastoji da svoje poslovanje učini što digitalnijim kako bi energiju i znanja svojih zaposlenih usmjerila na stvaranje vrijednosti za klijente. Tome u prilog ide i činjenica da je UniCredit Grupa, od lansiranja strateškog plana UniCredit Unlocked 2022. godine do danas, smanjila svoje administrativne aktivnosti za 40%, a čak 700 ljudi se širom Grupe pridružilo digitalnim timovima, kako bi doprinijeli digitalnoj transformaciji Grupe i svih njenih banaka članica, saopšteno je UniCredit Bank a.d. Banja Luka.

 

Štampa
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.