KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Ananas pokrenuo prvi e-uslužni centar u ovom dijelu Europe

U trećem kvartalu planiraju širenje na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine

Ananas pokrenuo prvi e-uslužni centar u ovom dijelu Europe

Ananas e-commerce je svečano otvorio prvi specijalizovani e-fillment centar nedaleko od Beograda, koji se prostire na velikoj površini od 10.000 kvadratnih metara.

Skladište Ananas prilagođeno je visokim, međunarodnim standardima sa savremenim tehničkim rješenjima koja omogućuju učinkovito i sigurno skladištenje robe. Prostire se na četiri etaže, a od ostalih skladišta razlikuje se po sustavu "Pick Tower" (skladištenje na više etaža) i transportnoj traci dugoj 700 metara, koja omogućava transport robe na bilo koje mjesto u skladištu.

"Od samog osnutka ne skrivamo visoke poslovne ambicije. Otvaranjem prvog e-fillment centra ove vrste u Srbiji i najmodernijeg u ovom dijelu Europe, potvrđujemo spremnost da Ananas podignemo na još višu razinu i nastavimo dalje s vrtoglavim rastom u svim segmentima našeg poslovnog ekosustava.“ izjavio je Marko Carević (na slici), direktor Ananas e-commercea.

Ovaj skladišni sustav povećava produktivnost do 40 posto i značajno smanjuje vrijeme pripreme narudžbi. Ananas e-fillment centar razlikuje se od ostalih po posebnom principu skladištenja robe iste vrste na različitim mjestima, posebno dizajniranim pakirnim mjestima i pet izlaza kurirskih službi, što ubrzava proces naručivanja robe.

Ananas je za potrebe e-uslužnog centra u potpunosti razvio programsko rješenje koje optimizira i upravlja svakodnevnim poslovanjem u skladištu kao što su: praćenje zaliha, upravljanje primitkom i izdavanjem robe, optimizacija skladišnog prostora i koordinacija zaposlenika. Osim toga, skladište je u potpunosti povezano s platformom ananas.rs i punim kapacitetom može uskladištiti do 65.000 pošiljaka dnevno. Važno je naglasiti da je cijeli rad ekološki održiv. Zahvaljujući svemu tome, Ananas već sljedeći dan od trenutka predaje narudžbe počinje isporučivati ​​97 posto narudžbi iz svog centra za e-ispunjenje krajnjem kupcu.

"Promjene na globalnom i domaćem tržištu zahtijevaju veću agilnost kompanija, ali i posvećenost potrebama potrošača. Povećanje produktivnosti i učinkovitosti procesa te usvajanje svjetskih standarda u području e-poslovanja iu uvjetima jake globalne konkurencije preduvjeti su za uspjeh na tržištu“, rekao je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i međunarodno poslovanje Privredne komore Srbije, ističući važnost ovakve inicijative za razvoj ekosustava e-trgovine u Srbiji.

Otvaranje najmodernijeg e-uslužnog centra u ovom dijelu Europe jedno je od najvažnijih postignuća tvrtke Ananas. U prodajnom centru ananas.rs i online postoji već više od pola miliona proizvoda. Više od tisuću trgovaca prodaje svoje proizvode putem Ananasa, čak trećina ih trenutno koristi usluge e-uslužnog centra.

Ananas posluje na tržištima Srbije i Sjeverne Makedonije, a u trećem kvartalu planiraju širenje na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine, čime će Ananas ojačati vodeću poziciju na regionalnom tržištu e-poslovanja. U ovim zemljama nedavno su osnovane firme-kćerke Ananas  e-commerce d.o.o. Beograd

Foto: Ananas

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
5.0
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.