MENADŽMENT

Direktor BH Telecoma: 200 radnih sati u prvom mjesecu

Dajem svoju punu pažnju da zajedno sa kolegama iz uprave razumijem kako je do sada BH Telecom poslovao, navodi Kovačević

Direktor BH Telecoma: 200 radnih sati u prvom mjesecu

Amel Kovačević, novi direktor BH Telecoma koji je funkciju preuzeo prije mjesec dana, objavio je šta je dosad urađeno te da i subota ujutro 'protiče u radnoj atmosferi'.

Navodi da je proveo više od 160 sati na sastancima sa članovima Nadzornog odbora, Upravom, zaposlenicima i rukovodiocima pojedinih segmenata poslovanja, sadašnjim i budućim klijentima, predstavnicima vlasti na različitim nivoima, dobavljačima i korisnicima različitih društveno-odgovornih programa.
Ostalih preko 40 sati, navodi dalje, čitao je dokumente, pisao mailove, poruke, telefonirao, obilazio kancelarije i upoznavao se sa radnim kolegama.

- Dajem svoju punu pažnju da zajedno sa kolegama iz uprave razumijem kako je do sada BHTelecom poslovao, analiziram izvještaje, pratim prezentacije, propitujem postojeće odluke, slušam prijedloge, učestvujem u donošenju odluka i rješavam reklamacije naših klijenata, naveo je, prenosi Raport.

Kaže da je BH Telecom korporacija sa najvećom koncentracijom tehnološke pameti u našoj državi.  To je korporacija koja posjeduje resurse neophodne da, ukoliko postoji jasna vizija sveobuhvatne povezanosti, može da pokrene digitalnu revoluciju u našoj zemlji.

- Naravno da postoje ograničenja i slabosti koje identificiramo i koje ćemo u narednom periodu adresirati i aktivno otklanjati. Radujem se periodu koji je pred nama jer sam uvjeren da su potencijali rasta i razvoja nesagledivi. Prvi i najvažniji zadatak je zadobiti povjerenje zaposlenika da promjene koje su pred nama donose dugoročnu održivost i posao za sve koji žele raditi.
Ukoliko uspijemo da sve zaposlenike motiviramo da sinhronizirano i predano obavljaju svoje radne zadatke sa mislima i djelima u zajedničkom smjeru, svaki naš radni dan koji ima preko 24 hiljade radnih sati nezaustavljivo nas mora približavati našim poslovnim ciljevima.

Naš ključni cilj moraju biti milioni sretnih klijenata BH Telecoma i članova njihovih porodica sa vrhunskim korisničkim iskustvom, napisao je Kovačević na društvenim mrežama.

Foto: Amel Kovačević, BH Telecom

Štampa
Kategorije: MENADŽMENT
Ocjeni ovaj članak:
2.5
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.