Trinaest trgovaca do sada je potpisalo protokol o učestvovanju u projektu Federalnog ministarstva trgovine "zaključavamo cijene". To su, kako je izvijestio N1, YimoR d.o.o., UTD Best d.o.o., Konzum d.o.o., Mercator d.o.o., Bingo d.o.o., Hoše komerc, Amko Komerc d.o.o., Dobrinja d.o.o., Robot d.o.o., Naš market d.o.o., Deny Prom d.o.o., Madi d.o.o. i Namex d.o.o.
Trgovci koji su potpisali protokol preuzimaju logo kojim označavaju sve snižne artikle i mogu ga koristiti za vrijeme trajanja projekta.
Projekat zvanično stupa na snagu danas,15. decembra, i trajaće do 15 marta. Dogovorena je niža i ‘zaključana’ cijena za 40 + proizvoda, koji će biti obilježeni logom izrađenim za ovu namjenu. Za male trgovce, koji žele da se priključe ovom društveno odgovornom projektu, ostavljena je mogućnost da izaberu sa spiska 20 proizvoda za koje će sniziti i ‘zaključati’ cijene.
Prilikom odabira namirnica vodilo se računa o kvaliteti i različitim brendovima, a trgovcima je ostavljena mogućnost da sklapaju dogovore sa proizvođačima i dobavljačima sa kojima oni najviše posluju.
To praktično znači da će trgovci, koji dobrovoljno učestvuju u ovom projektu, imati proizvode sa spiska po maksimalno određenim maloprodajnim cijenama, ali ne moraju svi biti od istog proizvođača. Takođe, trgovine koje učestvuju u ovom projektu imaće na vratima plakate sa spiskom sniženih proizvoda, te naznačenom starom i novom cijenom proizvoda.
Ukoliko iz bilo kojeg razloga trgovci napuste projekat dužni su odmah javiti Federalnom ministarstvu trgovine uz obrazloženje.


Foto: Mercator, Federalno ministarstvo trgovine