POLITIKA I DRUŠTVO

Zaboravljena Unska pruga se vraća?

Cilj je ponovna uspostava željezničke veze između Bihaća i luka Split, Šibenik i Zadar

Zaboravljena Unska pruga se vraća?

Oživljavanje Unske pruge, kojom bi Bihać povezao s lukama na Jadranu ponovo je aktualna tema.

O tome je razgovorano 30. aprila na sastanku gradonačelnika Bihaća Elvedina Sedić i članova Uprave Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine.

Razgovarano je o povratku teretnog saobraćaja na prugu, uključujući rješavanje infrastrukturnih izazova na dionici Unske pruge koja se proteže od Novog Grada, preko Bihaća, do Knina. Sagovornici su se osvrnuli i na potrebu boljeg upravljanja pružnim pojasom i prijelazima, kako bi se unaprijedila sigurnost i efikasnost željezničkog saobraćaja.

Vršilac dužnosti generalnog direktora Željeznica FBiH Mirza Hadžibegić naglasio je strateški značaj Unske pruge za povezivanje Bihaća s lukama na Jadranu.
- Naš cilj je ponovna uspostava željezničke veze između Bihaća i luka Split, Šibenik i Zadar, kao dijela šireg tranzitnog koridora. Već su formirana zajednička operativna tijela između Vijeća ministara BiH i Republike Hrvatske kako bismo osigurali konkretnu realizaciju ovog važnog projekta - istaknuo je Hadžibegić.

Gradonačelnik Sedić potvrdio je spremnost lokalne vlasti da pruži punu podršku svim aktivnostima koje vode ka jačanju regionalne povezanosti, naročito kroz jačanje turizma i privrede.

Unska pruga je za Bihać od izuzetnog značaja i, nažalost, godinama je zanemarena. Pokušaj uspostavljanja linije prema Sarajevu bio je zaustavljen migrantskom krizom.

- Razgovarali smo i o toj temi, kao i o interesu Hrvatske za uspostavljanje saobraćaja prema Kninu i Splitu, preko Martin Broda. Ponovno aktiviranje terminala u Ribiću otvara prostor i za teretni transport, što bi značilo iskorištavanje punog potencijala ove pruge - poručio je Sedić.

Foto: Željeznice FBiH

 

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.