Hrvatska je spremna napraviti korak naprijed u poštanskim inovacijama, jer će svaki građanin sljedeće godine dobiti digitalni poštanski sandučić, najavljeno je na konferenciji povodom 26 godina samostalnog rada Hrvatske pošte.
Događaj pod nazivom „26 godina ispred vremena“ okupio je goste iz javnog i privatnog sektora kako bi predstavili najnovije digitalne inicijative tvrtke i njezine planove za budućnost, s jakim naglaskom na interne inovacije.
Izvršni direktor Hrvatske pošte Ivan Čulo predstavio je planove za digitalni poštanski sandučić, koji će biti dostupan svim građanima 2026. godine.
Sandučić će pružati informacije o paketima i preporučenoj pošti, omogućiti korisnicima preusmjeravanje paketa te elektroničku dostavu dokumenata ili računa.
Čulo je inicijativu opisao kao transformaciju tradicionalnih hrvatskih poštanskih usluga u potpuno digitalno iskustvo.
Čulo je također istaknuo pripreme za nadolazeću sezonu paketa, koja počinje u novembru i vrhunac ima tokom Crnog petka, kada se dnevno očekuje do 150 000 paketa.
Ulaganja u tehnologiju, kapacitete i plaće zaposlenika navedena su kao ključni činioci koji su pozicionirali Hrvatsku poštu kao vodećeg pružatelja logističkih usluga e-trgovine u Hrvatskoj.
Foto: Hrvatska pošta