Proces izgradnje Aerodroma Bihać, jednog od najvažnijih infrastrukturnih projekata u Unsko-sanskom kantonu, ušao je u završnu fazu pripreme. Danas je Upravi JP Aerodrom Bihać uručeno načelno odobrenje za građenje, što je ključni korak koji prethodi izdavanju građevinske dozvole za poletno-sletnu stazu – najzahtjevniji segment projekta.
“Ovaj dokument simbolično označava prelazak iz dugotrajne administrativne faze u početak konkretne realizacije projekta,” naglašeno je na sastanku održanom u Federalnom ministarstvu prostornog uređenja.
Svečanom uručenju prisustvovao je i gradonačelnik Bihaća Elvedin Sedić, koji je od samog početka aktivno pratio sve faze projekta. Sedić je istakao važnost podrške Vlade Federacije BiH u koordinaciji i realizaciji projekta.
“Zahvaljujem federalnom ministru Željku Nediću na podršci i posvećenosti. Zadovoljni smo što realizacija aerodroma ulazi u završnu pripremnu fazu,” rekao je gradonačelnik Sedić.
Direktor JP Aerodrom Bihać Anel Hadžić izjavio je da je načelno odobrenje potvrda da projekt ulazi u završnu pravnu i tehničku proceduru.
“Danas smo prisustvovali svečanom uručenju načelnog odobrenja za građenje Aerodroma Bihać, u skladu s pravosnažnom urbanističkom saglasnosti dobijenom u februaru ove godine. To znači da smo korak bliže građevinskoj dozvoli u skladu sa zakonskim regulama na nivou Federacije BiH,” kazao je Hadžić
Prema njegovim riječima, odobrenje omogućava pokretanje pripremnih radova na lokaciji aerodroma, uključujući formiranje građevinske linije, putne infrastrukture te elektro i vodne instalacije. Dokument također precizira redoslijed izdavanja pojedinačnih građevinskih dozvola.
Hadžić je najavio da će Uprava već početkom januara podnijeti zahtjev za građevinsku dozvolu za izgradnju poletno-sletne staze.
“Radi se o finansijski i konstruktivno najzahtjevnijem dijelu projekta. Očekujemo da do marta ove godine možemo dobiti građevinsku dozvolu i konačno raspisati javni poziv za izvođenje radova na terenu,” istakao je Hadžić.
On je podsjetio da je proces pripreme bio izuzetno kompleksan.
“U postupku ishodovanja urbanističke saglasnosti imali smo 66 različitih dokumenata, a u postupku načelnog odobrenja oko 40 dokumenata sa svih nivoa vlasti u BiH. To dovoljno govori o obimnosti i zahtjevnosti ovog procesa,” dodao je.
Hadžić je također naglasio pohvalu Ministarstva za rad Uprave JP Aerodrom Bihać i spremnost za nastavak saradnje u finalnoj fazi pripreme projekta.
“Ako sve bude teklo prema planu, početak radova na poletno-sletnoj stazi mogao bi uslijediti već u prvoj polovini godine, čime bi izgradnja Aerodroma Bihać konačno prešla iz administrativne u praktičnu fazu realizacije,” zaključio je Hadžić.