POLITIKA I DRUŠTVO

Potpisan ugovor za izgradnju linije 1 Beogradskog metroa

Ugovor predviđa nabavu ukupno 32 garniture metro vozova, što predstavlja ukupnu potrebu za cijelu Liniju 1, kao i implementaciju pratećih sistema

Potpisan ugovor za izgradnju linije 1 Beogradskog metroa

U zgradi Vlade Srbije potpisani su ugovor o projektiranju i izgradnji prometnog sustava za liniju 1, fazu 1 Beogradskog metroa i finansijski protokol između Vlade Srbije i Vlade Francuske Republike o saradnji u finansiranju faze 1 projekta Beogradskog metroa.

Ugovor o projektiranju i izgradnji prometnog sistema za liniju 1, fazu 1 Beogradskog metroa potpisali su ministrica građevinarstva, prometa i infrastrukture Aleksandra Sofronijević, predsjednik Alstom Europe Regije Andrew DeLeone, direktor Javnog poduzeća Beogradski metro i voz Andreja Mladenović i tajnik Gradskog sekretarijata za javni prijevoz grada Beograda Slaven Andrić. Finansijski protokol potpisali su prvi potpredsjednik Vlade i ministar financija Siniša Mali i veleposlanica Francuske u Srbiji Florence Ferrari.

Na svečanosti potpisivanja, Mali je objasnila da Protokol predviđa finandijsku potporu u obliku zajma francuskog trezora u iznosu od 150 miliona eura za provedbu projekta Beogradskog metroa, jednog od najvažnijih infrastrukturnih projekata u Srbiji. Sofronijevič je naglasila da je saradnja s francuskim partnerima na projektu izgradnje prve linije Beogradskog metroa jedan od najznačajnijih primjera uspješne međudržavne saradnje.

Sa svoje strane, Ferrari je napomenula da potpisivanje dokumenata predstavlja novu, odlučujuću i konkretnu fazu projekta, koja je važna i za bilateralne odnose dviju zemalja i za angažman Francuske u podršci strateškim projektima koji koriste građanima Srbije.

Komercijalni ugovor s Alstomom obuhvaća pripremu projektne i tehničke dokumentacije, nabavu, prijevoz i izvođenje radova vezanih uz ugradnju opreme i materijala, ispitivanje i puštanje u rad transportnog sistema prve faze Linije 1 Beogradskog metroa.

Ugovor predviđa nabavu ukupno 32 garniture metro vozova, što predstavlja ukupnu potrebu za cijelu Liniju 1, kao i implementaciju pratećih sistema potrebnih za sigurno i pouzdano funkcioniranje metro prijevoza.

Foto: Alstom

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.