KOMENTARI I ANALIZE

Promjena vlasnika poticajna za čitlučki Ledo

Otkako je Ledo prešao pod okrilje Nomad Foodsa iz Ujedinjenog Kraljevstva parametri poslovanja kompanije su u porastu

Promjena vlasnika poticajna za čitlučki Ledo

Otkako je čitlučki Ledo prešao pod okrilje Nomad Foodsa iz Ujedinjenog Kraljevstva parametri  poslovanja kompanije su u porastu. 
Nomad Food Europe Limited zaključio je preuzimanje poslovne divizije smrznute hrane hrvatske Fortenova grupe u sklopu koje je poslovao i Ledo 30. septembra 2021. godine . 
Nakon toga britanska grupacija započela je trogodišnji reintegracijski projekt, u sklopu kojeg radi na organizacijskom usklađivanju strukture kompanije s Nomad dizajnom, konfiguraciju sistema i uvođenje okruženja za upravljanje poslovanjem.
Godina 2022. označila je snažan rast prihoda čitlućkog Leda i dobiti, ali i broja zaposlenih.  Ledo je ostvario prihode od 114,4 miliona KM i uknjižio 23,0 miliona KM neto dobiti u prošloj godini. Za ove rezultate zaslužno je 371  zaposlenih  koliko je firma imala na kraju prošle godine.. 
Prihodi su povećani za 18,3 posto u odnosu na 2021. godinu kada su iznosili 96,7 miliona KM dok je rast dobiti bio 23,6 posto ( u 2021. godini dobit je iznosila 18,6 mil KM). Broj zaposlenih tokom prošle godine porastao je za 16. 

Novi vlasnici radili su na širenju distirbucije te su 2021. godine postojećem lancu dodani distribucijski centri u Sarajevu, Tuzli i Banja Luci.
Za Noomad Foods je akvizicija Fortenovine divizije smrznute hrane označila ulazak na nova tržišta uključujući Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Mađarsku, Sloveniju, Kosovo, Sjevernu Makedoniju i Crnu Goru, a portfelj legendarnih robnih marki tvrtke, koji uključuje Birds Eye, Findus i Iglo dopunili su brendovima Ledo i Frikom ( Srbija).
Upravo u Ledu i Frikomu, sa njihovim portfeljima sladoleda, britanska grupacija vidi nove potencijale za rast. Buduće širenje planirano je na srednju i istočnu Europu.
Kao vodeći proizvođač slane smrznute hrane s robnom markom u Europi, Noomads Foods je razvio snažnu platformu za svoje proizvode širom Europe. Tržišni je lider u kategorijama u kojima nudi proizvode u šesnaest geografskih područja i ima 18% tržišnog udjela u slanoj smrznutoj hrani na tržištima u zemljama u kojima posluje (isključujući tržišta obuhvaćena akvizicijom Fortenove).
U posljednjih sedam godina europsko tržište slane smrznute hrane poraslo je u prosjeku 2 posto  godišnje, dok je Nomad Foods grupacija doživjela veliki porast potražnje za kategorijama tokom pandemije  COVID-a, zahvaljujući osobnosti da odgovori na globalne trendove potrošnje hrane.

U Nomad Foodsu vide dobru perspektivu za rast jer potrošači sve više preferiraju proizvode koji im omogućuju brzu i pouzdanu pripremu obroka očekujući da proizvodi budu zdravi i imaju dobru vrijednost za novac. Osim toga, potrošači su sve više usmjereni na smanjenje otpada od hrane. Smrznuti prehrambeni proizvodi mogu imati sve ove karakteristike. Lako se pripremaju, smanjuju potrebu za umjetnim konzervansima i često su bolja vrijednost za novac od ohlađenih alternativa.

Nomad Foods je nastavio s rastom i u ovoj godini, tvrtka je ovih dana izvijestila o porastu organskih prihoda od 8,6% na godišnjem nivou na 745 miliona eura u drugom kvartalu svoje finansijske godine, dok je bruto dobit porasla  8,2 posto  na godišnjem nivou, na 434 miliona eura,.

Opisujući učinak kao 'snažan', supredsjedavajući i osnivač Nomad Foodsa, Noam Gottesman dodao je da je ovaj rast postignut uz zaštitu bruto marže tvrtke kroz disciplinu cijena i troškova. - Smrznuta hrana ostaje izvrsna vrijednost za sve potrošače, a pred nama je mnogo prilika. Ulažemo u održivi dugoročni rast i ostajemo usredotočeni na povećanje vrijednosti za naše dioničare, kazao je Gottesman.

Foto: Ledo

Štampa
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.