U novom kursu na "TurizamAcademy" u sklopu projekta USAID Turizam bosanskohercegovački hotelijeri imaju priliku upoznati se sa “zlatnim standardima” u svjetski poznatim Ritz Carllton hotelima.
Kroz kurs hotelijeri će naučiti kako primijeniti svjetske principe i prakse kako bi unaprijedili uslugu i gostoprimstvo u svojem hotelu.
Ritz-Carlton hoteli poznati su u svijetu zbog svoje posvećenosti vrhunskoj usluzi i pažnji prema detaljima.
Kroz kurs uz pomoć video lekcija polaznici će biti vođeni kroz ključne aspekte “Zlatnih standarda” Ritz-Carltona, uključujući njihov moto i vrijednosti koje definišu njihovu uslugu.
Imat ćete priliku da preispitaju svoje trenutne prakse i teže ka dostizanju najviših standarda u industriji.
Zlatni standardi temelj su hotelske tvrtke Ritz-Carlton, a obuhvaćaju vrijednosti i filozofiju po kojoj ona posluje. Hoteli se obavezuju da će pružiti najbolju ličnu uslugu i sadržaje za goste koji će uvijek uživati u toplom, opuštenom, ali i profinjenom ambijentu.
Iskustvo Ritz-Carltona oživljava osjetila, unosi blagostanje i ispunjava čak i neizražene želje i potrebe gostiju.
Moto u Ritz-Carltonu, je "Mi smo dame i gospoda koji služimo dame i gospodu". Ovaj moto predstavlja primjer anticipacijske usluge koju pružaju svi članovi osoblja.
Foto: USAID Turizam