EKONOMIJA

Bh. hotelijeri imaju priliku upoznati se sa zlatnim standardima Ritz Carltona

Kroz kurs hotelijeri će naučiti  kako primijeniti svjetske principe i prakse u pružanju usluge gostima

Bh. hotelijeri imaju priliku upoznati se sa zlatnim standardima Ritz Carltona

U novom kursu na "TurizamAcademy" u  sklopu projekta USAID Turizam bosanskohercegovački hotelijeri imaju priliku upoznati se sa “zlatnim standardima” u svjetski poznatim Ritz Carllton hotelima.

Kroz kurs hotelijeri će naučiti  kako primijeniti svjetske principe i prakse kako bi unaprijedili uslugu i gostoprimstvo u svojem hotelu.

Ritz-Carlton hoteli poznati su u svijetu zbog svoje posvećenosti vrhunskoj usluzi i pažnji prema detaljima.

Kroz kurs uz pomoć video lekcija polaznici će biti vođeni kroz ključne aspekte “Zlatnih standarda” Ritz-Carltona, uključujući njihov moto i vrijednosti koje definišu njihovu uslugu.
Imat ćete priliku da preispitaju svoje trenutne prakse i teže ka dostizanju najviših standarda u industriji.

Zlatni standardi temelj su hotelske tvrtke Ritz-Carlton, a obuhvaćaju vrijednosti i filozofiju po kojoj ona posluje. Hoteli se obavezuju da će pružiti najbolju ličnu uslugu i sadržaje za goste koji će uvijek uživati ​​u toplom, opuštenom, ali i profinjenom ambijentu.

Iskustvo Ritz-Carltona oživljava osjetila, unosi blagostanje i ispunjava čak i neizražene želje i potrebe gostiju.

Moto u Ritz-Carltonu, je "Mi smo dame i gospoda koji služimo dame i gospodu". Ovaj moto predstavlja primjer anticipacijske usluge koju pružaju svi članovi osoblja.

Foto: USAID  Turizam

Štampa
Kategorije: EKONOMIJA
Ocjeni ovaj članak:
5.0
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.