Unicredit Bank Apple Pay

Obavijest o prodaji drvnih sortimenata putem licitacije/javnog nadmetanja (29.10.2025.)

Obavijest o prodaji drvnih sortimenata putem licitacije/javnog nadmetanja (29.10.2025.)

 Objavljeno 22.10.2025.,

Prilozi:

 

 

Broj: 01/P- 2814 /25

Datum: 22.10.2025. godine

Na temelju Odluke Uprave ŠGD "Hercegbosanske šume" d.o.o. Kupres broj 01/1- 1225/25 od 21.listopada 2025. godine, Povjerenstvo za licitaciju/javno nadmetanje – pretprodaju drvnih sortimenata:

O G L A Š A V A

prodaju drvnih sortimenata putem licitacije/javnog nadmetanja

 

  • Datum licitacije:

Licitacija će se održati 29.listopada 2025. godine (srijeda).

  • Predmet licitacije

Predmet licitacije je prodaja drvnih sortimenata iz odjela prije izvođenja usluga sječe. Kupac preuzima sve drvne sortimente po sortimentnom napadu. Kupac vlastitim sredstvima ili angažiranjem registriranih izvođača izvršava sječu, izradu i izvlačenje drvnih sortimenata. Krojenje, klasiranje i primanje drvnih sortimenata kod panja, te otpremu vrši prodavatelj. Prodavatelj vrši nadzor nad poslovima sječe, izrade i izvlačenja šumskih drvnih sortimenata. drvni sortimenti - na panju, prema sortimentu, kvaliteti, kvantitetu i mjestu kako slijedi:

LOT 1

Šumarija Kupres, G. J. Kupres, Odjel 82 a i 84 a,b

Vrsta drveta

Sortiment

Količina (m³)

Planska cijena FCO na panju (KM/m³)

J/S

F

0,05

225,00

PT I

5,62

158,00

PT II

15,33

140,00

PT III

6,55

120,00

RUDNO

2,34

64,00

CELULOZA

30,83

39,00

Bijeli bor 

F

0,02

178,00

PT I

81,22

128,00

PT II

341,00

109,00

PT III

896,52

87,00

RUDNO

208,44

57,00

CELULOZA

1.084,03

31,00

 

Σ

2.671,95

 

Dvotjedna dinamika (m³)

519

Potreban broj radnih dana

62

 

Napomena: Ponuđena količina je iskazana u neto iznosu po sortimentnom napadu, a početna cijena je bez obračunatog PDV-a. 

Za više detalja o LOT-u možete kontaktirati Upravitelja šumarije na kontakt telefone kako slijedi: 

  • Šumarija Kupres: 034 274-585
  • Pravo sudjelovanja

Pravo sudjelovanja u kupovini šumskih drvnih sortimenata imaju sve pravne osobe koje ispunjavaju slijedeće opće uvjete:

  • Posjedovanje rješenje o upisu u sudski registar, dokaz o ispunjavanju uvjeta za obavljanje djelatnosti rezanja drveta, cijepanja drveta, polufinalne, finalne i kemijske prerade drveta, transakcijski račun kod banke, porezni i PDV broj. 
  • Da ispunjavaju uvjete pod točkom 1. ili dokaz o registraciji za promet šumskih drvnih sortimenata i da imaju PDV broj.
  • Da nisu u sudskom sporu sa prodavateljem u vezi isporuke/nabave drveta, da uredno izmiruju obveze prema ovom Društvu ili da osiguraju garanciju plaćanja, da nisu dužnici gospodarskog Društvu, da su ranija neisplaćena dugovanja regulirali ugovorom o izmirenju duga odnosno da su uplatili sve dospjele rate po ugovoru.
  • Ukoliko ponudu dostavlja skupina kupaca, svaki član skupine je dužan ispunjavati opće uvjete

Ponuditelj koji na dan licitacije budu imali dospjelih a neizmirenih obveza prema prodavatelju  neće moći sudjelovati u nadmetanju te će njihove ponude biti odbačene.

  • Jamstvo na ponudu

Ponuditelj je dužan uplatiti jamstvo na ponudu u iznosu 3 % početne vrijednosti za LOT (LOT-ove) za koji daju ponudu na transakcijski račun ASA BANKA D.D br134 669 100 813 9075  kako slijedi:
 

LOT

JAMSTVO NA PONUDU

 

5.287,07 KM

Na uplatnici obvezno naznačiti Lot na koji se uplaćeno jamstvo odnosi. Jamstvo na ponudu će se uprihodovati onim ponuditeljima koji odbiju potpisati ponuđeni ugovor u skladu sa pravilima licitacije/javnog nadmetanja koja su definirana točkom 5. ovog Oglasa. 

  • Pravila licitacije

Pravila licitacije definiraju se na sljedeći način:

  • Najuspješniji ponuditelj je onaj koji ponudi najvišu prosječnu cijenu (u postotku). Prosječna cijena služi samo u svrhu vrednovanja ponuditelja unutar istoga lota, a Kupac će plaćati robu po ponuđenim cijenama za svaki od sortimenta. Cijene se nude po sortimentima i ponuditelji su dužni dati cijenu za svaki od ponuđenih sortimenata unutar Lot-a. Planska (početna) cijena je minimalna cijena koja se može ponuditi za bilo koji sortiment. Cijena sortimenta niže klase ne smije biti veća od cijene sortimenta više klase. Ponude koje se dostave suprotno gore navedenim odredbama biti će odbačene. 
  • Kupac nema pravo naknadne reklamacije za LOT-ove u kojima je predviđena mogućnost postojanja gelera u stablima. Predajom ponude u skladu sa zahtjevima iz Oglasa Kupac prihvaća njene odredbe u cijelosti bez ikakvih rezervi ili ograničenja.
  • Početak radova je 10 dana od dana potpisa ugovora. 

Za više detalja o oglašenim LOT-ovima  kao i pravilima licitacije kontakt osoba je: Stjepan Krezo 063/720-299 .

  • Sadržaj ponude 

Ponude se podnose na originalnom obrascu koji se nalazi uz oglas.

Oglas kupci mogu preuzeti na službenoj stranici društva www.hbsume.ba, do 29. listopada 2025. godine (srijeda ) do 09:00 sati. 

Uz ponudu ponuditelji su obvezni dostaviti:

  • Dokaz o uplati jamstva 3% od vrijednosti LOT-a za koji daju ponudu,
  • Predavanje ponuda

Svi zainteresirani kupci koji ispunjavaju opće i posebne uvjete mogu dostaviti svoje ponude u zatvorenoj kuverti sa naznakom „ ponuda za licitaciju/javno nadmetanje“ u ŠGD «Hercegbosanske šume» d.o.o. Kupres, Splitska bb, 80 320 Kupres, do 29. listopada 2025. godine (srijeda ) do 09:00 sati

  • Otvaranje ponuda

Otvaranje ponuda će se vršiti javno, sa mogućnošću sudjelovanja ovlaštenih osoba ponuditelja. Otvaranje će se održati  29. listopada 2025. godine (srijeda )  u 09:10 sati u dvorani za sastanke u prizemlju upravne zgrade Društva.

  • Kriteriji za procjenu ponuda i izbor najboljeg ponuditelja

Najuspješniji ponuditelj je onaj koji ponudi najvišu prosječnu cijenu u skladu sa predviđenim količinama unutar LOT-a.

  • Zaključivanje ugovora

Sa najuspješnijim ponuditeljem zaključit će se ugovor o kupoprodaji drvnih sortimenata. Za izvođenje usluga sječe, izrade i izvoza drvnih sortimenata ponuditelj je obavezan dostaviti rješenje kojim dokazuje da ispunjava uvjete za obavljanje navedenih poslova. U slučaju da ponuditelj ne posjeduje Rješenje o ispunjenju uvjeta za obavljanje poslova u šumarstvu kojim  se utvrđuje ispunjenje propisanih uvjeta kojima moraju udovoljavati izvođači usluga u šumarstvu za :

- radove na iskorištavanju šuma (sječa i izrada šumskih drvnih sortimenata, privlačenja i izvoz drvnih sortimenata od panja do kamionskog puta i transport drvnih sortimenata), dužan je angažirati podizvođača usluga  koji ima navedeno rješenje.

Plaćanje drvnih sortimenata će se vršiti sukladno odgodi plaćanja koje je svaki pojedini kupac ugovorio kupoprodajnim ugovorom za 2025 godinu. Ponuditelj je obavezan završiti usluge na sječi izradi i izvozu drvnih sortimenata u predviđenim rokovima za svaki od lot-ova.

Ponuditelj je obavezan uplatiti sve količine drvnih sortimenata u skladu sa rokovima odgode plaćanja koje je ostvario po kupoprodajnom ugovoru. Ponuditelj se obvezuje preuzeti drvne sortimente u roku 30 dana od dana završetka usluga na sječe, izradi i izvozu drvnih sortimenata.

Ukoliko grupa ponuditelja bude najuspješnija dužna je dostaviti original ili ovjerenu fotokopiju (tijela uprave – općina, sud ili notar) pravnog akta o udruživanju u grupu kupaca radi sudjelovanja u predmetnom postupku kupoprodaje. Pravni akt o formiranju grupe ponuditelja radi izvršenja predmetnog ugovora mora sadržavati:

  1. tko su članovi grupe ponuditelja sa točnim identifikacijskim elementima pojedinih članova grupe, te koji je doprinos (sudjelovanje) svakog pojedinačnog člana grupe;
  2. tko ima pravo istupa, predstavljanja i ovlaštenje za potpisivanje ugovora o kupoprodaji u ime grupe ponuditelja. Ovaj dokument ovjeravaju ovlašteni potpisnici svakog člana grupe ponuditelja (punomoć za predstavljanje grupe ponuditelja);
  3. da je ponuda u ovom postupku kupoprodaje drvnih sortimenata pravno obavezujuća za sve članove grupe ponuditelja;
  4. da će svi članovi grupe ponuditelja biti solidarno odgovorni za obaveze koje ugovorom o kupoprodaji kao grupa preuzimaju.
  • Jamstvo za urednu provedbu ugovora

Traži se i iznosi 6 % početne vrijednosti drvnih sortimenata unutar svakog lota. jamstvo za urednu provedbu ugovora je jamstvo za slučaj da ponuditelj kojemu je dodijeljen ugovor ne ispunjava svoje obveze iz ugovora ili ih neuredno ispunjava.

LOT

JAMSTVO ZA UREDNU PROVEDBU UGOVORA

1.

10.574,13 KM

Izabrani ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za urednu provedbu ugovora u roku od pet (5) dana od dana zaključivanja ugovora, u suprotnom se zaključeni ugovor smatra apsolutno ništavim.

  • Ugovorna kazna

Kašnjenje sa predefiniranom dinamikom izvršavanja usluga iz ovog Oglasa se kažnjava penalima. Ukupna vrijednost penala (Pu) iznosi 10 % početne vrijednosti drvnih sortimenata unutar LOT-a.

Obračun dinamike započinje 11. (jedanaesti) radni dan i vrši se za svaki naredni period koji traje 10 radnih dana (u daljnjem tekstu "period obračuna"). Jednom naplaćeni penali se ne mogu povratiti. Kada se ugovor ispuni s obzirom na količinu, penali se više neće obračunavati.

Penali se obračunavaju samo u slučaju kada je ostvarena dinamika (Do +Dr) manja od ugovorene u periodu obračuna i to na sljedeći način:

formula-sjeca-2019.png

gdje je:

Ps=Iznos penala u KM za određeni period obračuna

Pu=Ukupna vrijednost penala (10 % početne vrijednosti drvnih sortimenata) u KM

Do=Ostvarena dinamika za period obračuna u m3

Dr=Višak ostvarene dinamike u prethodnim periodima u m3

Du=Ugovorena 10-dnevna dinamika u m3

Ugovor se raskida u slučaju kada se kupcu obračuna ukupna vrijednost penala, a u bilo kojem narednom obračunskom periodu ne ostvari planiranu dinamiku izvršenja usluga.

Napomena: Sastavni dio ovoga Oglasa je i Procedura o procesu utvrđivanja i praćenju dinamike i radnih dana za poslove sječe, izrade i izvoza drvnih sortimenata na području kojim gospodari ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES u kojoj je detaljno razrađena problematika dinamike i radnih dana kako bi otklonili sve nepoznanice koje bi ponuditelji mogli imati.

 

  • Pravna pouka

 

Sukladno članku 20. Pravilnika o prodaji, radi zaštite svojih prava, sudionici nadmetanja mogu u roku 24 sata od završetka otvaranja ponuda uložiti prigovor na nepravilnosti u svezi sa postupkom Povjerenstva za provođenje javnog nadmetanja.


 

Predsjednik povjerenstva

Stjepan Krezo mag.iur.

Štampa
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.

/

NAJAVA DOGAĐAJA

KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Prethodni Slijedeća

KOMENTARI I ANALIZE

Nema sadržaja

Došlo je do greške prilikom učitavanja sadržaja.

Prethodni Slijedeća