Poziv na Sajam kineskih robnih marki “China Brand Fair” u Budimpešti

Poziv na Sajam kineskih robnih marki “China Brand Fair” u Budimpešti

Obavještavamo vas da se, već sedmu godinu, u Budimpešti održava sajam kineskih robnih marki pod nazivom “China Brand Fair”. Događaj će biti upriličen u periodu od 13-15. juna, 2024. godine u hali najvećeg sajmišta u Budimpešti – HUNGEXPO.

Na Kineskom sajmu robnih marki možete direktno pregovarati sa stotinama provjerenih kineskih firmi koje predstavljaju više od desetak industrija, od automobilske industrije, građevinarstva, odjeće i hrane do tehničke robe, kućne elektronike, vrtlarstva i kućanskih aparata.

Cilj ovog sajma je, kao i do sada, da direktnim kontaktom poveže trgovce iz jugoistočne i centralne Evrope sa dobavljačima iz NR Kine. Ulaz na sajam je besplatan uz obaveznu prethodnu registraciju putem linka eRegistrator – Form. Rok za online registraciju je 3. jun, 2024.

Više informacija o ovom događaju možete pronaći na sajtu www.chinabrandfair.hu.

Kontakt osoba u Privrednoj komori je Jelena Rodić, 051 493 123, jelenat@komorars.ba.  

Izlagači na sajmu: https://komorars.ba/wp-content/uploads/2024/05/Chinese-exhibitors-2024.05.02CMs.xlsx.

Štampa
Kategorije: EKONOMIJA
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.

EKONOMIJA

Nema sadržaja

Došlo je do greške prilikom učitavanja sadržaja.

POLITIKA I DRUŠTVO

KOMENTARI I ANALIZE

Nema sadržaja

Došlo je do greške prilikom učitavanja sadržaja.

Prethodni Slijedeća
Prethodni Slijedeća

ŽIVOT I UMJETNOST

Borivoje Simić, petak, 12. juli 2024.

Uspostavljena trajektna veza između Ancone i Bara

Trajekt kojim prometuje Adria Ferries skraćuje na deset sati vrijeme putovanja od sjevera Italije do Bara

Borivoje Simić, petak, 16. februar 2024.

Urednik portala Indikator.ba pobijedio na regionalnom književnom konkursu

Borivoje Simić odnio je prvu nagradu na konkursu časopisa "Avlija" iz Rožaja za priču "Neprodate novine"

Nema sadržaja

Došlo je do greške prilikom učitavanja sadržaja.